Wednesday, February 4, 2009

kebaboom

xde cter menarik pape ari nie.......so
nie nk cter ckit pasal aku eksiden ari tu.......huhu..
insiden nie kire2 28dec08 ari tu.....tp blm basi lg ar hehe..mse tu cuti skolah....so aku bawak ar dorg g bercuti kt pd...b4 blk kl aku singgah ar kat mambau cz ade kenduri kt sane....lepas jer kenduri tu aku pn betolak ar blk KL kire2 kul 6.00ptg ar...aku bawak keta cam besa ar pemandu berhemah tp kat jln bese ar klu kat hiway tu kire len ar ahaks....kejadian nie ble aku masuk jer hiway kre kua dr exit tol pd ar aku pn trus jer pecut ke line kanan skali tgh tarik pickup tbe2 jer keta dpn aku break hui...!! gila babas mase tu......aku pn secara metamatik ar aku pn break dgn handbreak skali aku tarik tp xdapek ar nk nolong erh doh....kebabommmm.....melekat ngn keta dpn aku tu keta avanza bru plak tu huh!.....aku trus kua tgk keta aku adoiyai punah...huhu..
bkn 2 keta yg eksiden tu tp 6bijik aku yg ke 6 plak tu mampus aku huhu.....alamak aku terlupa rpe2nye dlm keta aku tu ade ank bini aku hehe.....aku pn trus g kt keta kua kn dorg pstu aku kol abg aku yg kat seremban amek ank2 n bini aku..drog sume alhamdulillah slamat cume my wife jer yg truk ckit pale die terantuk kat dashbod cz dia peluk baby darwisyah tuk selamatkn nye begitulah pengorbanan seorg ibu sanggup cedera demi ank2 huhu... pstu aku g balai wat report dah tentu aku kne saman rm300 huhu......dipendekkn cter ar aku repair keta kena bayar sendiri cz keta aku tu 3rd pati haha pdn mke aku......kopak gak ar aku lbh kurang dkt 4k......huhu dugaan......korg tgk ar cmne keta aku mse tu....tp skang keta aku da ok.....hehe;p



teruk tak keta aku huhu....tu macha lonkai ar tu....;p

nasib bek rim sukan aku xpecah hehe.......;p


sedih aku tengok tu.......uwaaaaaa..;p



No comments:

Post a Comment