Tuesday, February 10, 2009

8/2/09 mancing lombong..

nie yg malas stat mancing nie da syok plak ari nie pn aku mncing lg hehe....kali nie kat lombang plak tp lokasi nye dirahsiakn ar ahaks....ari nie fahmi tusyen abes kul 1 ptg so kul 2 aku g ar mncing ngn mmber2 aku tp fahmi xnk ketinggalan nk ikut gak mse tu ramai gak ar yg join aku , fahmi, din blue, aji zali, moon, rizal, man, arip dan boy dtg kemudian bawak barang kes(awek die) hehe..tmpt die kire besh gak ar xpanas tp habuk pn xde hehe asyik2 ikn kecik yg naik tp joran din blue kne skali tarik kat bapak ikn smpai patah die nye pengayuh mesin tp xde rezeki lepas hehe...aku pn terkena gak die nye sentap bkn men kuat pstu aku rembat ar mle2 dpt gak ar men pstu trlepas huhu tp rse2 cam besa jer ikn tu da bkn rezeki kite nk wt cmne kn....
nie ade story besh punye hehe nie pasal mmbe aku din blue mse tu dlm kul 8 mlm ar die nk buang air tp die nie jenis penakut nk mmpus hehe so die pn ajk ar ank aku si fahmi nie teman kn die buang air kat gelong air besa kire mcm terowong ar pstu die pn pegi xbape lme pstu si zali nie pg ar nk tkut kn die, si din blue td buang air kt bwah si zali nie kat atas so die pn wat ar suare garau " HOI!! KAU BUAT APE TU HAAA..... denga jer suara nie si din blue ape lg melompat kua smbil menjerit TOLONGGG ANTUUUU....smpai slua pn die xsmpat nk pakai hahaha ktorg pn ape lg gelak sampai pecah perut hahaha memang kelakar ar mse tu tp aku x snap ar pic tu hehe....jom layan pic plak........
yg xpakai bku nie moon duk sebelah die tu din blue tp xnmpk mke ar hehe yg ujung tu fahmi, rizal ngn man....

fahmi tgh layan mp3 smpt lg tu hehe.......


nie lokasi pemancing2 tegar ahaks..;p



antara joran2 yg kecundang hehe...;p




masing2 asyik berubah2 tempat konon nk dpt tmpt yg terbaik tp msg2 hampe hahaha pdn mke ktorg...;p





No comments:

Post a Comment