Tuesday, February 10, 2009

7/2/09 ptg....

nie nk story pasal petang sbtu plak hehe.....ptg tu mcm besa fahmi ni tusyen kt tmn putra ampang abes kul 6 ptg so mse aku jmpt die blk dr tusyen tu die ajk aku g tmn tasik pndn perdana mancing aku pn pk kire ok gak ni cz aku da lme da xmancing ikn ni tp klu mncing org tu slalu hahaha....aku pn bli ar umpan anak ikn kap seringgit nk mancing kejap jer magrib aku blk ar hehe....smpi jer kt ctu aku pn ape lg trus ar mncing tp da lme xmncing nie skali skale syok beb lebih2 lg ble umpan mengena hehe tp ari tu aku xde luck sgt cz dpt ikn kecik jer tp fahmi dpt ikn keli tu besa plak hampeh tul kalah aku huhu.....jom layan pic plak ahaks...;p
pemancing harapan hehe

sudut lain hehe asyik2 ikan kecik jer hmpeh tul huhu.....


2 joran yg telah menewaskn ikn2 kecik jer ahaks.....mno bapak2 ikn nie huhu...



nie ar ikn keli yg tlh tertewas ditangan fahmi......kire ari nie die ar juara ahaks;p




No comments:

Post a Comment