Monday, February 23, 2009

22/02/09 majlis kawin...

sowie...lmo senyap...xde story ar nk kongsi hehe..
nasib bek ade cter ckit ni, pasal ahad ari tu ktorg g majlis kawen kakak kepada butterfly(iza),
majlis tu berlangsung kat komplek muhibah at tmn bolton...
aku betolak dr umah pn lmbt cz nk tgu si fahmi blk tusyen.. b4 tu effa da sms aku tnye ble nk smpi.....aku xpasan ade msg msuk hehe....mspi dlm kul 1.30 kut.....mle2 kompius gak ar nk masuk dewan tu kot2 sialp plak kang malu eden hahaha....pstu aku kol ar si effa so die kate dia da nmpk aku ....mknenye betul ar nie hehe....tp cian gak si azah nie yelah mmbe2 ramai yg xdtg nsb bek aku dtg pstu kak liz pn ade hehe....mybe dorg tgu time izza nek pelamin kot bru dtg...
nk cter pasal menu ckit nasi minyak, dalca,sayor jawa(mybe),ayam goreng,rendang tuk,ulam2,ikan masin,rojak buah,tapai pulut dan bubur pulut itam....kire makanan mmg besh ar sebab makan freeeee.......hahaha jom layan pic plak..;p




my wife, darwisyah n misha....

same2 cute n menggedik kn......hehe jgn marah...;p (izza n misha)


cbuk jer si misha nie dgn bunge mangga tu...


mama tgh menyuapkan si darwisyah ni mamam, memang berselera die mamam nasi minyak..




adik ngn abag pn sempt nk posing lg....huhu (misha n fahmi)





nie ar pengantin merangkap kakak kpd izzah..;p





xketinggalan jugak pesilat2 cilik dr sek mne entah.......










bagus adik nie kire tangkas gak r die.... tp pmpuan tau bahaya bf die nnt ahaks..;p







silat nie diiringi ngn muzik caklempong.........;p









No comments:

Post a Comment