Tuesday, March 24, 2009

Belon panas....

salam......
sowie da lme x entry......bz memanjang jer aku nie huhu....
xde pe story yg menarik nk aku cter but ade lah ckit hehe...
ari sbtu ari tu aku kne je so o.t.w aku nk ke putrajaya tu aku ter nmpklah belon panas depan aku.. belon tu macam nk jatuh jer pstu aku pn ape lg trus ar stop tepi jln mne tau kn kot2 betul plak belon tu jatuh depan aku leh gak aku snap leh jual kat suratkaba hahaha.....
ble aku snap jer belon tu makin naik atas makin lame makin tinggi hampeh tul aku igt nk sensasikn lah berita tu pstu hmpeh......jom layan pic ni...huhu..





nie ar rupe belon yg aku sangka nk jatuh tu huhu....

makin lama makin tinggi.....huhu



jauh meninggalkan aku yg ke hampehan hahaha....padan mke aku..;p

1 comment:

  1. :: kesian kan dekat bro?
    :: sampai tak dpt beza yang belon tu baru nak naik dgn belon tu nak landing..
    :: hahahaha
    :: :P
    :: meh masuk blog adek..
    :: dah leh play dah la video rokok tu!!
    :: :p

    ^i|z|z|a|h_n|h|k|m^

    ReplyDelete